ingen bloggning på fyra dagar

oh herregud jag har inte skrivit på fyra dagar nu haft fullt upp har vart
i avesta sen i onsdagskväll tills igår kväll sen åkte jag älskling och
hans lillesyster te hans mamma i v-ås fick skjuts av hans bror hem
hit te sura vid halv 10 elr nå haha han är så jävla king;L dom här
dagarna har vart så sjukt underbara med älskling ba massa mys
också och juste får inte glömma att jag va med nathalie hela torsdagen
i avesta och de va verkligen super kul sen på kvällen va vincent med en
stund sen blev de hem i spöregnet 11 på kvällen(y) åh jag hatar och lämna
älskling nu för tiden har liksom vart tsm 9 månader på onsdag och tiden går
ba så sjukt fort sen efter fyra dagar ungefär ska man lämna han och sen
vet man att de är typ en vecka kvar till innan man ser gullungen de är tungt
vill ju vara med han hela tiden men man kan ju inte vara hela tiden man lär
ju ha en fritid också och kunna va med sina andra kompisar:)


starcube-låtsasvärld
skönaste låten

Kommentarer
Postat av: phiie

ja, diss diss diss :)



Vad gör du då? (:

2009-08-02 @ 12:08:29
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: grisen

de va kul att träffa dig willmort! =)

sådär , nu kan du bjuda på en krov på arnes kiosk eller nå haha :D

2009-08-03 @ 04:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0