lördag¤söndag


igår- hann inte blogga nå igår men iallafall jag och älskar vakna vid 3 på dagen;O
vi gick upp och åt frukost elr vad man kallar de tre på dagen haha, sen in i duschen
en snabbis sen fixa sig sen gick vi te willys och köpte bearnaisesås sen hem och
då hade min bror och emma kommit då satt vi och titta på gamla kort hahaha sjukt
ful man va när man va liten;( sen grilla vi och hade mysigt sen satt jag och älskling
uppe te två och myste och titta på film:)

idag- vakna brevid älskling vid ett så låg vi och ba myste en stund
sen gick vi upp och gjorde ägg(a) sen packa älskling för att han
skulle hem idag;( han packa typ 45 minuter ändå glömde han hälften
av all packning;L sen följde jag med han te tåget sen gick jag hem te
jennifer och va med hon och jenny hur kul som helst blir nog dom imorn
med elr iallfall jenny för jennifer ska bort trorja:) kom iallafall hem för en halv
timme sen så nu ska jag käka nå har inte ätit på hela dagen sen blire nog
datorn elr nån film puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0