mallo and jenno

HAHAHA MOBBA INTE BILDEN 1 ÅR GAMMAL;L

jag saknar mitt långa hår;( önskar att jag aldrig klippte
av skiten nu har de gått ett halv år innan jag klippte mig:O
och mitt hår växer ändå ganska fort så hoppas att mitt
hår är lika långt som på bilden om typ ett halv år elr nå(a)
haha orkar inte vänta, dagen efter jag klippte mig köpte jag
hårförlägning men den sålde jag för inte så länge sen
för att de blir stora tovor och skit i håret så jag får väl gå
med håret som räcker precis te tuttarna;( nu får jag panik
för att jag saknar det så så mkt  och att jag vill ha så där
lång aja nu vet alla de:)pussspussss

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Gud Vilken fin blogg du har♥

2009-08-02 @ 23:36:51
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0