jag älskar dig mer och mer för varje dag

eftersom att jag inte har tid på onsdag att skriva hur mycket du betyder
för mig också så tänkte jag skriva lite nu eftersom att vi firar nio månader
på onsdag och jag vill att du ska veta hur mkt du betyder för mig älskling

!
du är det bästa som har hänt mig och jag älskar dig mest av allt
och att jag älskar dig är ingen hemlighet, går inte en sekund utan
att jag tänker på dig älskling,du är den jag lever för och du är den
underbaraste människan i världen, du betyder mest skulle inte
klara mig utan dig du är den absolut bästa, när inte du är här så
känns allt så tomt, du är allt och jag saknar dig varje sekund du
inte är i min närhet, ingen daniel ingen malin så äre ba. lämna
mig aldrig för jag kommer aldrig att lämna dig älskling, vem som
än skulle komma fram till mig, hur fin människan det än skulle vara
så kommer du alltid vare den finaste i mina ögon,du behöver inte ens
tänka så långt, ens oroa dig över att jag går med någon annan för
det är det sista jag skulle göra gubben, tänk att du fått mig att känna
såhär det är sjukt jag trodde jag visste vad kärlek var innan jag
hittade dig, men det visste jag tydligen inte eftersom jag har fått bevisat
de nu vad äkta kärlek är efter 9 månader med dig! jag skulle kunna
göra allt för dig till och med dö för dig daniel du får mig att känna mig värdefull
daniel henrik eidin kempe är de namnat jag håller varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0