världens bästa pojkvän

har inte skrivit på ett tag för när vi kom hem på fredagkvällen från sthm
så vare bara att sova sen igår morse åkte vi till hans mamma så har
vart fullt upp:) och i sthlm var det verkligen bäst och hur mysigt som helst
massa karuseller shopping mys och massa wii blev det:) dom där två
dagarna har vart bäst med dig älskling och i lördags blev det fika på ikea
och maxi med älskling underbara familj sen grilla på kvällen tack för dom
tre mest underbara dagarna med dig bubben(L) nu ska jag leta fram en bra
film och lägga mig i min sköna säng och titta på så somnar jag nog snart:)
ah juste blev inte så många bilder i sthlm men jag tänkte ladda upp några
som jag tog iallafall men de får bli imorn när jag inte är såhär trött ciao


Kommentarer
Postat av: Daniel Kempe

du är bästa flickvännen <3

2009-07-20 @ 23:23:54
Postat av: Anonym

nej du är världens bästa pojkvän älskling<3

2009-07-21 @ 00:25:02
URL: http://maaliiinclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0