pool och badtunna+massa mys

igår kom älskling vi 5 då grilla vi och myste galet sen satt vi
hemma hos bror och emma en stund sen vid 11 gick vi över
te grannen och bada vattentunna och i poolen de va verkligen
sjukt roligt och den mysigaste natten på länge vi kom hem vid
3 och gick och la oss typ direkt idag vakna vi vid 1 gick upp och
duscha sen åkte vi in te stan sen fick jag lite smink och ett jätte
fint rosa ljus av älskling hihi:) sen åkte vi hem och slängde oss
direkt i poolen sen upp och fixa oss sen drog vi te pizzan och den
gullungen bjöd mig;o och nu har hela familjen palm kommit så
nu är de smockat på altanen ska väl gå ner och vara lite sociala
snart tror jag väl:) och daniel sa verkligen de finaste jag någonsin
hört igår ;|

jag- va många stjärnor de är gud va fint
daniel- jarå men du är min stjärna och den finaste
åååååååhw vad jag älskar han(k)


en gammal bild när
han hade hår men har
ingen annan bild på den
här datorn, men du ska
veta att du är det bästa
som har hänt mg puss


Kommentarer
Postat av: Lona

har han inge hår nu ;O

2009-08-08 @ 19:32:14
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: malin

haha nej, elr asså han raka de nu i början av sommarn;o

2009-08-08 @ 23:30:45
URL: http://maaliiinclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0