första skoldagen-.-

somnade hur tidigt som helst igår så hann inte skriva nå mer eftersom
att jag va så sjukt trött
, vaknade halv6 imorse så jag kunde ta de lite lugnt
för de är så drygt att stressa på morgonen så fixade mig och stoppa i mig en
macka sen gick jag hem till linn så fick vi skjuts av hennes pappa till skolan
vi börja åtta och sluta tolv plus att vi kanske fick en och en halv timmes rast
också haha, men vi fick bara massa papper och gick igenom massa saker:)
och vårt schema är chill sovmorgon två dagar och slutar jätte tidigt utom två
dagar  så de är skönt:) nu ska jag gå och göra lite tacos hehe puss

det blev jeansskjortan första dagen ändå:))))

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Haha, jag tyckte ju maten såg skitgod ut på förpackningen, men när jag värmt den så var det rätt nära en kräkhög till utseendet. Aja, blir väl korv med bröd ikväll eller nått för att stilla hungern haha :)



Fin blogg. Och kul att ha börjat skolan. Jag börjar inte förrän på måndag, men det är för att högskolan börjar sent. Längtar nästan lite haha.

2009-08-24 @ 14:11:46
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. ehhe verkligen. nostalgi för hela slanten :P



Fin blogg du har! :D

2009-08-24 @ 14:13:17
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag (:

2009-08-24 @ 14:19:03
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0