02;01

nu blire en liten nattbloggning igen elr hur man säger(a)
alicia sov med mig jenny och jennifer vi titta på skräckfilm
igår te 6 på morgonen sen somna vi efter så vakna vid halv2
sen cykla hem vid tre och åt världens godaste kycklingsallad
sen färga jag håret svart som ni redan vet:D sen satt jag på
den nya wallander sen åkte jag och mamma ner te stationen
och hämta min saknade baby sen åkte vi förbi willys för att
köpa nå att tjocka med te hind and seek:) när vi kom hem låg
vi mest och myste en stund och ba snacka sen titta vi på
hind and seek och tjocka oss och nu har ungen nyss tryckt
i sig nattmat som han kallar de(flingor med mjölk) haha
nej nu ska jag ta och lägga mig brevid han i sängen börjar
också bli lite trött faktist och plus att de ser sjukt skönt ut;O puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0