bästa jenny

cha cha nu sitter jag här och käkar popcorn guttguttttt
men iallafall har sovit hos jenny från igår te idag och vi har
haft de så sjukt rolig har fan garvat hela tiden;L;L
men jävla alkis skaffa dig ett jobb förfan,m1ff0 HAHA
och snart blir jag blooondiepower med jääänih trorja(hh)
en sista sak JAG STÖR MIG SÅ SJUKT MKT PÅ ORDET
TIIIIIIIIEP LÅTER SOM NÅ JÄVLA TEJPRULLE ELR NÅ:|
nu märker jag att jag börjar få damp igen ciao





grattis på 15 årsdagen anna byxmyndig och av med cykelhjälmen fiiifän;*

Kommentarer
Postat av: MÄÄÄÄLIH

hihih gumman:)haha lätt de roligaste på länge

IIIIINGGGGGGEN FÅR TITTA=(=(=( HAHAHHA

ja det kan han verkligen göra jävla m1ff0

BLOOOONDIEPOWER ÄLSKAR DIG MEST BÄSTA JENNO

2009-07-14 @ 14:42:04
Postat av: MÄÄÄÄLIH

hihihi gumman:) lätt roligaste på länge

IIIIIINGEN FÅR SE=(=(=(=( HAHAHAHAH

så sjukt ful jävla m1ff0 alkis;O;O

BLOOOOONDIEEPOWER älskar dig jenno

2009-07-14 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0